Join Telegram
حذف کنکور 98 فنی و حرفه ای و کاردانش :: هنرجو | همه چیز از هنرستان و کنکور

هنرجو | همه چیز از هنرستان و کنکور

همه چیز درباره‌ی کنکور، هنرستان و زندگی - راهنمای انتخاب رشته مدرسه و دانشگاه

حذف کنکور 98 فنی و حرفه ای و کاردانش

  • ۰۰:۱۶

به گفته هنرجو به نقل از سایت ایسنا، آقای زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش صحبت هایی از حذف کنکور دانش آموزان هنرستانی اعم از فنی حرفه ای و کاردانش به زبان آورده. علی زرافشان با بیان اینکه سال تحصیلی ۹۷-۹۸ خروجی در سال یازدهم نداشتیم و هنرستان‌ها ۱۲ ساله خواهند شد، گفت : بنابراین دانش آموزان ما بعد از پایه یازدهم به دانشگاه نمی‌ روند بلکه وارد پایه دوازدهم می‌شوند، بر این اساس باید ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه‌ ای و دانشگاه جامع علمی کاربردی از طریق فارغ التحصیلان سال‌ های قبل تکمیل شود .

 متن کامل خبر رو در ادامه مطلب مطالعه کنید...

وی درباره ظرفیت پذیرش در دانشگاه برای هنرجویان گفت : طبق مصوبه برنامه پنجم و ششم توسعه قانونگذار آموزش عالی را مکلف کرده که امکان تحصیل پیوسته را فراهم کند . خب طبعا در این زمینه دو مجموعه دانشگاهی بزرگ فنی و حرفه‌ای داریم، اگر تعداد داوطلب بیشتر از ظرفیت باشد باید پذیرش از طریق سایر دانشگاه‌ها فراهم شود .

وی افزود : بر اساس مصوبه شورای پذیرش دانشجو ، پذیرش داوطلبان شاخه فنی و حرفه‌ای و کار دانش بدون کنکور انجام می‌شود .

 

همچنین خبر میرسه که برنامه تدوین شده برای ما یه برنامه 5 ساله هست که ظاهرا تنها 2 سالش در دانشگاه می گذره. البته امکان ادامه تحصیل هم برای فارغ التحصیلان این دانشگاه ها هم وجود داره که باید ببینیم در آینده شرایطش چطور میشه.

 

این رشته سر دراز داره ...

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تبلیغات متنی
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan