Join Telegram
دانلود کتاب تجارت الکترونیک و امنیت شبکه دوازدهم کامپیوتر :: هنرجو | همه چیز از هنرستان و کنکور

هنرجو | همه چیز از هنرستان و کنکور

همه چیز درباره‌ی کنکور، هنرستان و زندگی - راهنمای انتخاب رشته مدرسه و دانشگاه

دانلود کتاب تجارت الکترونیک و امنیت شبکه دوازدهم کامپیوتر

  • ۰۳:۴۶

کتاب تجارت الکترونیک و امنیت شبکه برای هنرجویان پایه دوازدهم چند روزه پیش منتشر شد. - اسمو نگاه کن تو رو خدا :) - و ما هم در هنرجو سعی کردیم با کمترین تاخیر برای شما قرارش بدیم. امیدوار هستیم که استفاده کنید. هر چند که تا یکی دو روز آینده چهره‌ی مبارکش رو در مدرسه زیارت می کنیم.

فهرست پودمان ها و خلاصه ای از کتاب رو به همراه لینک دانلود می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.


خلاصه کتاب تجارت الکترونیک و امنیت شبکه

شرایط در حال تغییر دنیای کار در مشاغل گوناگون، توسعه فناوری ها و تحقق توسعه پایدار، ما را بر آن داشت تا برنامه های درسی  های قبلی براساس نیاز کشور و مطابق با رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و و محتوای کتاب های درسی را در ادامه تغییرات پایه پرورش و برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران در نظام جدید آموزشی بازطراحی و تألیف کنیم. 

مهم ترین تغییر در کتاب ها، آموزش و ارزشیابی مبتنی بر شایستگی است. شایستگی، توانایی انجام کار واقعی به طور استاندارد و درست تعریف شده است. توانایی شامل دانش، مهارت و نگرش می شود. در رشته تحصیلی ـ حرفه ای شما، چهار دسته شایستگی در نظر گرفته است: شایستگی های فنی برای جذب در بازار کار مانند توانایی ایجاد و توسعه کار و کسب الکترونیکی و برقراری امنیت شبکه 1 شایستگی های غیر فنی برای پیشرفت و موفقیت در آینده مانند اخلاق حرفه ای در کار و کسب های الکترونیکی 2 شایستگی های فناوری اطلاعات و ارتباطات مانند کار با نرم افزارها 3 شایستگی های مربوط به یادگیری مادام العمر مانند کسب اطلاعات از منابع دیگر 4 بر این اساس دفتر برنامه ریزی و تألیف کتاب های درسی فنی و حرفه ای و کاردانش مبتنی بر اسناد بالادستی و با مشارکت متخصصان  حرفه ای و خبرگان دنیای کار مجموعه اسناد برنامه درسی رشته های شاخه فنی و حرفه ای را تدوین نموده اند برنامه ریزی درسی فنی  و که مرجع اصلی و راهنمای تألیف کتاب های درسی هر رشته است. این کتاب ششمین کتاب کارگاهی است که ویژه رشته شبکه و نرم افزار رایانه تألیف شده است. کسب شایستگی های این کتاب برای موفقیت در شغل و حرفه برای آینده بسیار ضروری است. هنرجویان عزیز سعی نمایید؛ تمام شایستگی های آموزش داده شده دراین کتاب را کسب و در فرایند ارزشیابی به اثبات رسانید. 

کتاب درسی  تجارت الکترونیک و امنیت شبکه شامل پنج پودمان است و هر پودمان دارای یک یا چند واحد یادگیری است و هر واحد یادگیری از چند مرحله کاری تشکیل شده است. شما هنرجویان عزیز پس از یادگیری هر پودمان می توانید شایستگی های مربوط به آن را کسب نمایید. هنرآموز محترم شما برای هر پودمان یک نمره در سامانه ثبت نمرات منظور می نماید و نمره قبولی  می باشد. 12در هر پودمان حداقل همچنین علاوه بر کتاب درسی امکان استفاده از سایر اجزای بسته آموزشی که برای شما طراحی و تألیف شده است، وجود دارد. یکی از این اجزای بسته آموزشی کتاب همراه هنرجو می باشد که برای انجام فعالیت های موجود در کتاب درسی باید استفاده نمایید. کتاب همراه خود را می توانید هنگام آزمون و فرایند ارزشیابی نیز همراه داشته باشید. سایر اجزای بسته آموزشی دیگری نیز برای شما  می توانید از عناوین آن مطلع شوید. www.tvoccd.oerp.ir در نظر گرفته شده است که با مراجعه به تارنمای رشته خود به نشانی فعالیت های یادگیری در ارتباط با شایستگی های غیرفنی از جمله مدیریت منابع، اخلاق حرفه ای، حفاظت از محیط زیست و شایستگی های یادگیری مادام العمر و فناوری اطلاعات و ارتباطات همراه با شایستگی های فنی طراحی و در کتاب درسی و بسته آموزشی ارائه شده است. شما هنرجویان عزیز کوشش نمایید این شایستگی ها را در کنار شایستگی های فنی آموزش ببینید، تجربه کنید و آنها را در انجام فعالیت های یادگیری به کار گیرید. های هنرآموز محترمتان در خصوص رعایت مواردی که در رعایت نکات ایمنی، بهداشتی و حفاظتی از اصول انجام کار است لذا توصیه کتاب آمده است، در انجام کارها جدی بگیرید. امیدواریم با تلاش و کوشش شما هنرجویان عزیز و هدایت هنرآموزان گرامی، گام های مؤثری در جهت سربلندی و استقلال کشور و پیشرفت اجتماعی و اقتصادی و تربیت مؤثری شایسته جوانان برومند میهن اسلامی برداشته شود.


(برای مشاهده در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید...)

فهرست پودمان ها

  • پودمان اول ایجاد کار و کسب الکترونیکی 



  • پودمان دوم  توسعه کار و کسب الکترونیکی 



  • پودمان سوم راه اندازی مسیریاب



  • پودمان چهارم  تنظیمات امنیت شبکه 



  • پودمان پنجم نصب و راه اندازی شبکه افزارها




دانلود کتاب تجارت الکترونیک و امنیت شبکه


نظرتان درباره کیفیت و محتوای این کتاب را با ما درمیان بگذارید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تبلیغات متنی
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan